جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش استکبار جهانی را دشمن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا که امروز برگزار شد، گفت: اداره بهداشت و درمان نزاجا خدمات ارزنده‌های را برای خانواده‌های کارکنان و مردم انجام داده است.

او افزود: پس از تغییر ساختار و استراتژی جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی تمامی یگان‌ها با هدف تحرک و کارآمدی برنامه‌های خود را در دستور کار خود قرار دادند تا ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروی زمینی پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای را داشته باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش نیز در این حوزه گام‌های بزرگی برداشته است و به‌ویژه در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های مردم یاری در قالب بیمارستان‌های صحرایی در مناطق کم برخوردار جامعه توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کند.

نعمتی با بیان اینکه در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش که از سوی مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) صادر شد، بر تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز عملیاتی روز تأکید شده بود، تاکید کرد: تحرک فقط ابزار و تجهیزات نیست، تحرک باید از نیروی انسانی آغاز شود، تا نیروی انسانی مقتدر و پا در رکاب نداشته باشیم به‌راحتی به تحرک و کارآمدی یگان نخواهیم رسید.

او استکبار جهانی را دشمن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد: ما در حوزه رزم زمینی تمام تهدیدات دشمن را رصد می‌کنیم و تمام برنامه‌های خود را با مدیریت جهادی پیش می‌بریم، مؤلفه‌های تهدید دشمن را شناسایی کرده‌ایم و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود پاسخ کوبنده‌ای را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های خدماتی در حوزه پزشکی اداره بهداشت و درمان نزاجا اشاره کرد و یادآور شد: آمادگی کارکنان این اداره قابل‌تقدیر است، تیم‌های پزشکی مجرب برای اینکه به هم نوع خودشان کمک کنند خالصانه در سخت‌ترین شرایط در حوادث سیل، زلزله و... حضور یافته‌اند و شبانه‌روز به مردم عزیز خدمات پزشکی ارائه کردند.

نعمتی تصریح کرد: حضور تمامی کارکنان ارتش در همان ساعت اولیه حوادث غیرمترقبه به در محل حادثه نشان از تحرک،  کارآمدی و پاسخ به نیاز عملیاتی روز نیروی زمینی ارتش است که ازجمله مطالبات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش آمده است.

همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس سابق اداره بهداشت و درمان نزاجا ضمن تبریک به امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذن رئیس جدید این اداره گفت: اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در طول ۱۲۰۰ روز خدمتی که این حقیر مسئولیت آن را بر عهده داشته‌ام کارهای مطلوبی را در حوزه پزشکی انجام داده‌ایم.

بابلی به تجهیز بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور به دستگاه‌های مدرن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش به بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های پزشکی روز دنیا مجهز شده است.

او به طرح‌های مردم یاری اشاره و تصریح کرد: در تمامی مناطق کم برخوردار کشور با برپایی بیمارستان‌های صحرایی توانسته‌ایم بخش کوچکی از آلام مردم این مناطق را تسکین کنیم، امروز اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با داشتن پزشکان مجرب در تخصص‌های مختلف تمامی نیازهای مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و درمانگاه را برطرف می‌سازند.

گفتنی است در این مراسم با تقدیر و تجلیل از امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی، طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی به ریاست اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا منصوب شد.