رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم تهران از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می باشد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه بیش از ١٠ سال از حماسه 9 دی گذشته است، اظهار کرد: سالانه در کشور و در سالروز این حماسه تجمع، راهپیمایی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در طول تاریخ انقلاب هر دهه با یک توطئه مواجه هستیم که بعد از هر نفاق و فتنه هم حماسه روی می‌دهد و یکی از مهمترین دلایل ایجاد این حماسه توجه به دین و دین مداری مردم شریف ماست و قدرت دینی جامعه باعث شده تا حماسه روی دهد.

محمودی خاطر نشان کرد: چندین تجمع در ۹ دی در سراسر استان تهران برگزار می‌شود و در راستای تبیین این حماسه نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها، مدارس و کانون‌های مساجد نیز دنبال خواهد شد و نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: تجمع مردم تهران از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می باشد و پس از مراسم بسوی میدان شهدا راهپیمایی برگزار خواهد شد.

 محمودی با اشاره به شعار محوری یوم الله ۹ دی سال ۹۸ ادامه داد: شعار یوم الله ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها انتخاب شده است که محور شعارهای دهمین سالگرد حماسه ۹ دی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا از ۹دی تا ۱۹ دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شده که جا دارد در طول این ایام جلسات روشنگری وبصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات برگزار شود.