نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: ملت ایران با تکیه بر ارتش و نیروهای مسلح دست طمع و تجاوز امریکا و دیگر سلطه طلبان جهان را از کشور کوتاه کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع تکاوران پایگاه آموزش تفنگداران نیروی دریایی منجیل، ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت به تشریح عوامل و دلایل ایجاد فتنه 88 پرداخت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اعلام پیروزی زودهنگام ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها بر اساس اطلاعات غلط واصله از نمایندگان آن ستاد در شعب اخذ رای در حالی که هنوز رای گیری ادامه داشت، اولین اقدام فتنه انگیز در بین مردم بود.

وی افزود: در ادامه پس از این که مشخص شد تحلیل های متوهمانه و پیش بینی های آن ستاد مبنی بر پیروزی در انتخابات غلط از آب درآمده، بدون توجه به ساز و کار قانونی در خصوص اعتراض به نتیجه انتخابات، سعی در تحریک طرفداران خود کردند که نتیجه آن آشوب های خیابانی و تخریب اموال عمومی و همچنین توهین به مقدسات و ولایت فقیه شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی در ادامه ضمن بررسی نقش داهیانه مقام معظم رهبری در خنثی کردن فتنه گفت: بزرگترین خیانت فتنه گران این بود که طمع دشمنان را برای دست اندازی به منافع ملی کشورمان تحریک کردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان گیلان در کنار مردم انقلابی کشور و حتی زودتر از سایرین (در هشتم دی ماه 88) به صورت خودخوش، با بصیرت و هوشیاری به خیابان ها آمدند و بساط این فتنه را جمع کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می داند بزرگترین مانع نفوذ استکبار جهانی در جمهوری اسلامی ایران حضور مقتدرانه نیروهای مسلح است و از هر حربه ای برای آسیب زدن به آن استفاده می کند، گرچه بحمداله با هوشیاری و بصیرت کارکنان شریف نیروهای مسلح در این مسیر ناکام  مانده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در پایان گفت: ملت ایران با تکیه بر ارتش و نیروهای مسلح دست طمع و تجاوز امریکا و دیگر سلطه طلبان جهان را از کشور کوتاه کرده و این دلیل اصلی جنگ نرم و فضاسازی منفی دشمن و در راس آن آمریکا علیه ارتش متدین، پر افتخار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.