رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به زودی ابتکارات و طرح های بسیجان در حوزه اقتصاد کشور آشکار خواهد شد و خواهیم دید که در این عرصه گام های بزرگی برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره مالک اشتر بسیج که در مجموعه 5 آذر برگزار شد، گفت: بسیج دریای خروشان اخلاص و پایگاه های بسیج، میدان‌های بزرگ خلاقیت است.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: ایشان روز گذشته تکلیف را روشن کردند که ساختار بسیج باید چگونه باشد و هر رده باید برای خود مغز داشته باشد و البته هماهنگی با مغز مرکزی. این واقعیت الان هم در بسیج هست و هر پایگاه بسیج خلاقیت خود را دارد و هیچ دو پایگاهی مثل هم نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اغلب طرح هایی که الان در بسیج جاری است طرح هایی است که اول در یک پایگاه جوانه زده و بعد سراسری شده است. 22 کارگروه در این جشنواره تشکیل شد و در موضوعات مختلف فعالیت کرد و در ٤٦ حوزه موارد برتر انتخاب شده اند که در این جشنواره معرفی می‌شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه ما در این جشنواره ٩٢٠ نفر برگزیده داریم، گفت: امسال و سال آینده به واسطه ابتکارات بسیجیان، قدم های بزرگی برداشته می‌شود که تاثیر آن را در اقتصاد می‌بینیم.