فرمانده نیروی هوایی گفت: دانشجویان دانشگاه هوایی باید تلاش کنند و علم روز را بیاموزند و طوری خودسازی کنند که در آینده جای خالی سرداران و امیران نخبه ما را پر کنند.

به گزارش مرور نیوز، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید ستاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی ارتش گفت: همه فرماندهان ما مبدع و نخبه بودند؛ شهید ستاری مبتکر تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی و فردی بود که زیرساخت های اساسی و به یادماندنی از جمله یک دانشگاه هوایی را از خود به جای گذاشت.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به شهدای این نیرو ادامه داد: شهید یاسینی نیز با ۲ هزار و هفتصد و ۵۹ ساعت پرواز جنگی یکی از رکوردداران دفاع مقدس بود و شهید اردستانی با عبور از تمام استانداردهای روز پروازی و با رکورد ۷ سورتی پرواز در یک روز و همچنین ۴۰۰ ماموریت برون مرزی رکوردی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتند.

او با اشاره شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به دانشجویان دانشگاه هوایی ستاری بیان کرد: امروز در سوگ یکی از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر و خاری در چشم دشمنان نشسته ایم؛ انشالله دانشجویان ما توجه کنند که در چه مسیر مهم و با ارزشی گام گذاشته‌اند.

نصیرزاده در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه هوایی باید تلاش کنند و علم روز را بیاموزند و طوری خودسازی کنند که در آینده جای خالی سرداران و امیران نخبه ما را پر کنند و به سلیمانی ها، ستاری‌ها و اردستانی‌ها تبدیل و به یکی از مهم‌ترین قهرمانان کشور خود تبدیل شوند.