وزیر ارتباطات گفت: اگر آمریکایی ها اقدام دیگری انجام دهند، حتما پاسخ مناسب و شدیدتر به اقدام آنها داده می‌شود و این آمادگی نیز وجود دارد.

به گزارش مرور نیوز، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص اقدام نیروی هوافضای سپاه در هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق، اظهار کرد: این حرکتی است که ان شاء الله موجب پاک شدن منطقه از وجود منحوس نیروهای آمریکایی می شود. چیزی جز این دل مردم ایران و ملت های منطقه را که از شهادت سردار دل ها ناراحت و از این اتفاق آزرده هستند و با حضور در مراسم تشییع، حماسه بزرگ مردمی را رقم زدند، آسوده نمی کند.

وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران، تاکید کرد: به نیروهای مسلح مقتدر کشورمان دست مریزاد می گویم و ان شاء الله هر چه سریعتر همان گونه که رئیس جمهور محترم در صحبت های امروزشان گفتند، پای منحوس آمریکا از منطقه بریده شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه همه اعضای کابینه از بامداد در جریان اقدام سپاه پاسداران قرار گرفته بودند، اظهار داشت: این اقدام سپاه خواسته بزرگ ملت ایران بود و با اقتدار نیروهای مسلح این کار انجام شد و موجب غرور، سربلندی مردم است و اعضای کابینه نیز مانند همه مردم خوشحال هستند و همه ما آمادگی های لازم را برای اینکه اگر آمریکا خطایی را انجام بدهد، داریم.

آذری جهرمی گفت: اگر آمریکایی ها اقدام دیگری انجام دهند، حتما پاسخ مناسب و شدیدتر به اقدام آنها داده می‌شود و این آمادگی نیز وجود دارد.