معاون اول رئیس جمهور امروز در تماس‌های جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان برضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان از سیل و تلاش برای کاستن از آلام و خسارات به مردم تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در تماس‌های جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت بارندگی‌های کم‌سابقه و خسارات ناشی از سیل در این دو استان، بر ضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان از سیل و تلاش برای کاستن از آلام و خسارات به مردم تاکید کرد.

وی در این مکالمه تلفنی از اقدامات و تلاش‌های نیروهای امدادی، مسئولان، نیروهای اجرایی و گروه های مردمی در رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان قدردانی و از استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان خواست تا تمام مساعی خود برای ترمیم خسارات وارده به زیرساخت ها، نظیر شبکه های آب و برق را به کار گیرند و اتصال راه ها به منظور امداد رسانی سریعتر به روستاها را در دستور کار قرار دهند.

استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان نیز در این مکالمه تلفنی گزارشی از میزان بارش‌ها، تخریب‌ها و نحوه امدادرسانی و نیز نیازهای مردم و استان برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان ارائه کردند.