سخنگوی سپاه گفت: مردم ما یکپارچه خواستار مقابله با آمریکایی‌‌ها هستند و از ما پاسداران می‌خواهند مثل قاسم سلیمانی عمل کنیم و آمریکا را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شکست بدهیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در حاشیه مراسم پاسداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینه حضرت فاطمة‌الزهرا(س) سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی، گفت: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع شد و ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و بقیه ۸۰ میلیون ایران نیز داغدار این حادثه بزرگ شدند.

وی افزود: این پیام بسیار روشنی برای آمریکایی‌ها است که مردم ما یکپارچه خواستار مقابله با آمریکایی‌‌ها هستند و از ما پاسداران می‌خواهند مثل قاسم سلیمانی عمل کنیم و آمریکا را در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها شکست بدهیم.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: به فضل الهی و برکت خون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس این کار را با استحکام خواهیم کرد.

* آینده منطقه، آینده‌ای عاری از آمریکایی‌ ها خواهد بود

وی با بیان اینکه آینده منطقه، آینده‌ای عاری از آمریکایی‌ها و نیز  استقلال ملت‌ها و کشورهای بزرگ منطقه خواهد بود، تاکید کرد: به فصل الهی انتهای این مسیر اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی و حاکمیت مردم فلسطین خواهد بود.