رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با ابراز خرسندی از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی آیت‌الله سیستانی از درگاه خداوند برای وی "دوام سلامتی و طول عمر توام با عزت و کرامت" مسئلت کرد.

به گزارش مرور نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با ابراز خرسندی از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی آیت‌ الله سیستانی ، از درگاه خداوند برای وی "دوام سلامتی و طول عمر توام با عزت و کرامت" مسئلت کرد.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لله عَلَی کُلِّ نِعْمَة

محضر مبارک مرجع عظیم‌الشأن، حضرت آیت‌ الله العظمی سیدعلی سیستانی(ادام الله ظله الشریف)

با اهدای سلام و تحیات

پروردگار متعال را شاکرم که در پرتو الطاف لایزالش، عمل جراحی حضرت عالی را قرین توفیق ساخت و تجدید نعمت عافیت آن مرجع عالیقدر شیعیان را مقدر فرمود تا دلهای امت اسلام شاد و خشنود گردد و جمیع مسلمین، جویندگان معارف اهل بیت علیهم السلام، روحانیت معظم و حوزه‌های معزز علمیه از فیض وجود مبارک آن ملجا شریف مستفید باشند.

از درگاه حضرت حق، دوام سلامتی و توفیقات و طول عمر توام با عزت و کرامت حضرت عالی را مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی"

رئیس مجلس شورای اسلامی پیشتر نیز در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی، نماینده معظم‌له در ایران حال ایشان را جویا شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی در این تماس تلفنی، وضعیت جسمی آیت‌الله العظمی سیستانی را مساعد و عمل جراحی ایشان را موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: معالجات برای درمان پا در جریان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این تماس تلفنی، شفای عاجل این مرجع عالیقدر شیعیان را از خداوند متعال خواستار شد.