سخنگوی ارشد نیروی های مسلح گفت: سیلی ما به دشمنان خیلی محکم خواهد بود ، ما با این شهدای عزیز که از امام تبعیت کردند و تمام خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز پیمان می بندیم که تا آخر ایستاده ایم و آخر این راه ، نابودی آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار سرتیپ شکارچی ، سخنگوی ارشد نیروی های مسلح  ظهر امروز در مراسم ویژه جایگاه جلوس حضرت امام خمینی در بهشت زهرا گفت: امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال خارج از کشور شاخص های حکومت اسلامی را مرور کردند و در ۱۲ بهمن برای تشکیل حکومت اسلامی به کشور تشریف آوردند ، همه مستکبران عالم دست به دست هم داده بودند که این اتفاق تاریخی برای محرومین و مستضعفین نیافتند ؛ اما با توکل به خدا و پشتیبانی مردم حکومت جمهوری اسلامی ایران توسط امام خمینی رحمة الله علیه تشکیل داده شد.

وی ‌ادامه داد: امروز و در دهه فجر سال ۹۸ چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کاملا مشهود است که ایران در جهان چه جایگاهی دارد و دنیای استکبار در دنیا چه جایگاهی ، امروز  روز به روز افول دشمنان را شاهد هستیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب هزاران توطئه علیه انقلاب و نظام توسط دشمنان پیاده سازی شد، بعد از ارتحال امام این نهال انقلاب اسلامی در اختیار فرزند حضرت زهرا سلام الله علیها ، آیت الله خامنه ای قرار گرفت و ایشان به عنوان ناخدای کشتی عظیم انقلاب این کشتی را به پیش بردند.

سردار شکارچی تصریح کرد: هر چقدر فشار دشمنان بر مردم ، نظام و رهبری بیش تر باشد، دشمنان سیلی‌های محکم تری از این حکومت دریافت می‌کنند ؛ در یک جمله خطاب ملت ایران به تمام دشمنان و مستکبران جهان این است که ما تا آخر ایستاده‌ایم و از این انقلاب فاطمی دست بر نمی داریم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از جایگاه جلوس حضرت امام خطاب به تمام جهان می گوییم تا آخر ایستاده ایم و حکومت محرومین و مستغیفین را بر پا خواهیم کرد و دشمنان هر چقدر می خواهند دست و پا بزنند.

سردار شکارچی ادامه داد: سیلی ما به دشمنان خیلی محکم خواهد بود ، ما با این شهدای عزیز که از امام تبعیت کردند و تمام خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز پیمان می بندیم که تا آخر ایستاده ایم و آخر این راه ، نابودی آمریکا و اسرائیل است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما از مسئولان نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که به ملت بپیوندند و با مردم باشند، در میدان عمل با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند، مسئولان به آرمان‌های امام(ره)  و شورای نگهبان حمله نکنند.

وی خطاب به  برخی مسئولان گفت: جایگاه ولایت فقیه را از بین نبرید، دستاورده های شهدا را از بین نبرید و دشمن شاد کن نباشید ، لبخند ما به مردم خودمان است و غضب ما خطاب به دشمنان و تمام مستکبران جهان خواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اعتقاد ما این است هر چقدر فشار بر روی ما بیشتر بشود سیلی ما به دشمنان و استکبار محکم تر می‌شود ؛ دشمنان هنوز قدرت شهادت و شهدا را درک نکرده اند، دشمنان نمی دادند ما ملت شهادت هستیم.

سردار شکارچی در ادامه بیان کرد: دستاورد های شهدا و ایثارگران را حفظ کنیم ، ما امروز یک کشور قدرتمند و پیروز هستیم و دشمنان ما شکست خورده اند ؛ امروزه ما به تمام جهان اعلام می کنیم که ما می توانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا تمام تجهیزات نظامی را خودمان تولید می کنیم و با استعداد جوانان در تمامی عرصه ها راه را با قدرت پیش می‌بریم و نیازی به دیگران نداریم.