مراسم رونمایی از دو دستاورد فرهنگی نهاجا با حضور امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) برگار شد.

به گزارش مرور نیوز، طی مراسمی با حضور امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش (نهاجا) و سردار رحمان علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در مراسم رونمایی از دو دستاورد فرهنگی نهاجا رونمایی شد.

کتاب «تلخ‌تر از انتظار» مروری بر زندگی امیر سرلشکر خلبان شهید اسداله بربری به روایت همسرش و بازی موبایلی «سرباز قهرمان» که توسط کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش طراحی و ساخته شده است، دو محصول فرهنگی بودند که در این مراسم از آنها رونمایی شد.

امیر خلبان نصیرزاده در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت فعالیت در حوزه‌های مختلف فضای مجازی اظهار کرد: نیروی هوایی ارتش در حوزه جنگ نرم و مقابله با عملیات روانی دشمن برنامه‌های متعددی در دست انجام دارد که عمده این برنامه ها برای کارکنان پایور و نیروهای وظیفه که در معترض تهدیدات بیشتر دشمنان هستند، انجام می‌شود.

وی با اشاره به تبیین برنامه‌های مختلف در نهاجا در حوزه فضای مجازی گفت: در راستای عمل به توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا در زمینه تنظیم برنامه های ویژه برای کارکنان وظیفه در مدت زمان خدمت در نیروهای مسلح، در نیروی هوایی برنامه های متعددی طراحی شده است که یکی از این برنامه‌ها ورود به حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان این‌که «حوزه بازی‌های رایانه‌ای و تلفن همراه از حوزه‌هایی است که جوانان در حضور دارند»، خاطرنشان کرد: اگر در این فضاها حضور نداشته باشیم، خلا این حضور با دشمنان پر خواهد شد؛ به همین دلیل حمایت از بازی‌های تلفن همراه با الگوها و فرهنگ بومی و آنچه که در سنت، فرهنگ و دین ما تبیین شده در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است.