رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ارتباط نزدیک کشورهایی همچون قطر و عربستان با آمریکا، اظهار کرد: در حال حاضر تنها رسانه‌ای که مجاز است در داعش شنیده شود، الجزیره است که متعلق به قطری‌هاست.

به گزارش مرور نیوز، سردار نقدی در چهارمین همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که صبح امروز(شنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی بسیجیان از همان روز اول فرمان ولایت، بیکار ننشستند و با امکانات محدود خود به میدان آمده و شدنی بودن این نظریه را عملاً اثبات کردند.

وی با بیان اینکه حرکتی کاملاً خودجوش و مردمی مبتنی بر ارزش‌های دینی و انقلاب مانند استقلال و خودکفایی انجام گرفت، افزود: ما نباید فقط سربار و نان‌خور تولیدکنندگان باشیم بلکه خود نیز باید گام‌هایی برداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این تفکر که برای پیشرفت اقتصاد باید تسلیم اجانب شده و در مقابل مستکبرین کوتاه بیاییم تفکری غلط است و تعامل با غربی‌ها نمی‌تواند اقتصاد ما را شکوفا کند. اکنون کشورهایی همچون عربستان و قطر را می‌بینیم که با آمریکا خیلی نزدیک هستند. ما که نمی‌توانیم بیشتر از آن با آمریکا رفیق شویم اما اگر در همین عربستان متخصصین غربی چند ساعت این کشور را ترک کنند فعالیت نفتی آنجا می‌خوابد، تعامل با غرب به این معناست.

نقدی با اشاره به ارتباط نزدیک قطر با آمریکا نیز تصریح کرد: در حال حاضر تنها رسانه‌ای که مجاز است در داعش شنیده شود شبکه الجزیره است. دیگر این موضوع چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، یادآور شد: یک روز آمریکا در جنگ جهانی دوم خود را دور نگه داشته بود و از آن طرف زیرساخت‌های اروپایی‌ها خراب شد، بنابراین دستشان را به سمت آمریکا دراز کردند و نهایتاً مستعمره آمریکا شدند. اما امروز خود آمریکا گداتر از همه است و خود را درگیر جنگ‌های مختلف دنیا کرد و شکست خورد. اقتصاد امروز آمریکا شکست خورده است و آنها به طور استراتژیک باختند.

وی با تأکید بر اینکه با یک مذاکره اقتصاد کشور شکوفا نمی‌شود و ما خودمان باید کار کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها بر توسعه صنایع تبدیلی کوچک روستایی تأکید کردند که اگر ما با قدرت وارد این بحث شویم می‌توانیم ظرف چند سال آینده برای چندهزار نفر کار ایجاد کنیم.

نقدی در پایان تأکید کرد: ان‌شاءالله این حرکت با عملیاتی کردن توسط بسیجیان اتفاق بزرگی در عرصه اشتغال در کشور ایجاد می‌کند.