رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با پرخطر دانستن تلفن هوشمند برای مسئولان بدلیل مسائل امنیتی، گفت: تلفن ملی مصون ویژه مسئولان تولید می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرورنیوز، علاالدین بروجردی در حاشیه دیدار کمیسیون امنیت ملی مجلس با پلیس فتا در جمع خبرنگاران، افزود: دشمن با وجود تلفن هوشمند مسئولان براحتی می تواند اطلاعات را بدست آورد که این موضوع تهدید امنیتی محسوب می شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تولید تلفن مصون تا مرحله قابل توجهی پیش رفته، خاطرنشان کرد: کمیته پدافند غیرعامل اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده اما اطلاع ندارم چه زمانی به نتیجه می رسد.

وی از مسئولان خواست تا تلفن های هوشمند خود را به جلسات نبرند و حتی خانواده های آنان هم بهتر است به برخی نکات امنیتی توجه داشته باشند.

بروجردی درباره فیلتر تلگرام ، با بیان اینکه هر اقدام در جهت امنیت ملی را قبول دارم، اظهار داشت: کشورهای توسعه یافته هم این موضوع را مدنظر دارند و شخص رییس جمهور امریکا إذعان می کند این گوشی ها را در دست نمی گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از رویه عربستان سعودی گفت: عربستان از همه ظرفیت های خود برای ضربه زدن به ایران استفاده می کند طوری که حزب دموکرات با تحریک و سرمایه گذاری عربستان فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: عربستان یقین بدانند مکرش به خودش برمی گردد.