وزیر دفاع گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت متکی به مردم است و عقبه راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که عنصر و مولفه اصلی تأمین کننده امنیت هستند، مردم‌اند

به گزارش مرور نیوز، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب جهان است و با توجه به اینکه شروع، ادامه و استمرار این انقلاب به حضور مردم بستگی دارد فکر می کنم حضور در انتخابات بارزترین نماد حضور مردم در صحنه است.

وی افزود: در این دوره انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرده تا این حضور را مخدوش کند و ما  دشمن را در مقابل ملت ایران یکپارچه می بینیم. گزارشی را می دیدم که بر اساس آن کنگره آمریکا به ازای هر روز کاری خودش، یک طرح علیه جمهوری اسلامی داشته است و در یک سال گذشته حدود ۱۱۵ طرح علیه جمهوری اسلامی داشته که برخی از آنها تصویب و برخی دیگر تصویب نشده است.

حاتمی اظهار داشت: در این شرایط داشتن یک مجلس قدرتمند و دشمن شناس و بصیر و در عین حال حامی انسجام و وحدت داخلی می‌تواند به قدرت مردم بیفزاید. ان شاءالله با حضور پررنگ در انتخابات یکبار دیگر حمایت قاطع مردم از جمهوری اسلامی رقم بخورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت متکی به مردم است و عقبه راهبردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که عنصر و مولفه اصلی تأمین کننده امنیت هستند، مردم‌اند و فکر می کنم حضور مردم در انتخابات برای کشور امنیت آفرین است.