وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حضور مردم در عرصه اقتصادی و رونق تولید موثر است به همین جهت از همه مردم عزیز دعوت می کنم حضور پرشور پای صندوق های رای داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت ظهر امروز همزمان با رونمایی از چهار خودروی جدید ایرانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: امروز ۴ خودرو توسط رئیس جمهور و معاون اول او بازدید شد. یکی از این ۴ خودروی دنده اتومات، خودروی «دنا» بود.

وی با بیان اینکه این خودروها برای اولین بار عرضه می شود، افزود: سرمایه گذاری خوبی برای این خودروها شده است و می توانند امکان پیش فروش داشته باشند؛ بالای ۹۰ درصد این خودروها ساخت داخل هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این خودروها  مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند،اظهار داشت: مصرف و ایجاد آلودگی این خودروها کمتر است. امیدوار هستیم قیمت تمام شده کمتر از خودروهای قبلی و به نسبت خودشان باشد. همه این خودروها از «یورو ۵» برخوردار هستند که از نظر مباحت زیست محیطی بسیار مهم است.  

رحمانی تاکید کرد: غیر از این خودروها، برای سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خودروهای دیگر نیز در برنامه قرار داریم و خودروسازان روی آن کار می کنند.  

وی همچنین در رابطه با اهمیت حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور مردم در عرصه اقتصادی و رونق تولید موثر است به همین جهت از همه مردم عزیز دعوت می کنم حضور پرشور پای صندوق های رای داشته باشند.  

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: هر اندازه حضور پرشور باشد ثبات کشور را بیشتر نشان می دهد و این موضوع دشمنان را مایوس میکند.  

رحمانی در ادامه در رابطه با دلایل افزایش قیمت گوشت در کشور نیز گفت: چند هفته قبل خبرنگاران روند قیمت گوشت قرمز را کاهشی می دانستند و برای تولید کنندگان ابراز نگرانی می کردند. برنامه ما همیشه این است که هم تولید کننده آسیب نبیند و هم منافع مصرف کننده تامین شود.

وزیر صمت در پایان در رابطه با پرداخت معوقات و وام خودرو سازان و قطعه سازان، گفت: این کار آغاز شده است و بخشی از بانک ها پرداخت را شروع کردند. امیدواریم جدیت نشان دهند.