فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه درگیری جبهه حق با باطل یک درگیری ماهیتی است و آن‌ها هیچگاه نمی‌توانند دست از دشمنی با ما بردارند، گفت: امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با اقدام نظامی خدشه‌ای به کشور و نظام وارد کنند.

به گزارش مرور نیوز، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه «اکنون بیش از 1400 سال است که شیعیان در حسرت آن هستند نشان بدهند، اگر در روز عاشورا بودند اجازه رقم خوردن آن فاجعه را نمی‌دادند»، اظهار کرد: امروز خیل عظیم مردمی که عاشقانه در پیاده‌روی اربعین‌حسینی شرکت می‌کنند نیز انسان را به ‌قطعیت می‌رساند که مردم چنان بصیرتی یافته‌اند که دیگر آن اتفاق رخ نخواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با بیان «اینکه همزمان با رشد بصیرت همه‌جانبه مردم، دشمنان هم با بالاترین نیروی خود به مقابله با جبهه حق آمده‌اند و هرچه در توان دارند، انجام می‌دهند»، خاطر تشان کرد: درگیری جبهه حق با باطل یک درگیری ماهیتی است و آن‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند دست از دشمنی با ما بردارند؛ چراکه ماهیت ما را در مقابل هویت خود می‌بینند.

وی افزود: این ندای "لبیک یا حسین" که شعار همه مردم قهرمان است، باید در زبان، دل و عمل تجلی بیاید همانگونه که در زمان امام راحل(ره) صورت گرفت و پس از آن نیز در زمان رهبر انقلاب در این دوران ادامه دارد.

به نقل از پایگاه خبری سپاه، فدوی با طرح این پرسش که آیا در حال حاضر از نظر مادی و دنیوی تجهیزات ما با دشمن یکی است؟ تاکید کرد: این توان اصلاً قابل قیاس نیست و تجهیزات و پول ما در برابر دنیای آنان بسیار کم است، اما از طرفی آن‌ها هم نمی‌توانند خود را با ما مقایسه کنند؛ زیرا ما بر مدار حق هستیم و بارها در قرآن وعده داده شده که مدار حق پیروز است.

وی با بیان اینکه «امروز دشمنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند با اقدام نظامی خدشه‌ای به کشور و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند»، خاطرنشان کرد: باید بصیرت همه‌جانبه را در میان مردم افزایش دهیم چراکه دشمن به قطعیت رسیده با جنگ سخت نمی‌تواند حتی خدشه‌ای کوچک به انقلاب وارد کند و به یقین رسیده که از خارج نمی‌تواند نفوذ کند بلکه باید از درون این کار را انجام دهد و هم اکنون نیز کمی به این نفوذ از درون امیدوار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: به برکت خون شهدا و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اجازه نخواهیم داد چنین مسأله‌ای رخ دهد و باید هر لحظه برای مقاومت با دشمنان آمادگی داشته باشیم.