حسینعلی حاجی‌دلیگانی به عملکرد پلی کلینیک های وزارت نفت در خصوص عدم پذیرش بیماران کرونایی غیر از نیروهای شرکت نفت هشدار داد.

به گزارش مرور نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به بیژن نامدار زنگنه به خاطر عدم پذیرش بیماران غیر از نیروهای شرکت نفت در پلی کلینیک این وزارتخانه علیرغم دستور شخص وزیر نفت برای پذیرش همه بیماران در این مرکز، تذکر داد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر نفت به شرح زیر است:

خلاصه تذکر:

به چه دلیل علیرغم دستور صریح جنابعالی مبنی بر استفاده عموم از درمانگاه پلی کلینیک نفت شاهین‌شهر امکان پذیرش بیماران غیر شرکت نفتی در این مرکز فراهم نشده است؟

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر

جناب آقای وزیر درمانگاه پلی کلینیک نفت شاهین‌شهر با صرف هزینه از بیت‌المال هم اکنون مشغول خدمت رسانی به پرسنل و بازنشستگان عزیز شرکت نفت است. در دیدار حضوری و بر اساس مکاتبه اینجانب، صراحتا دستور دادید ارائه خدمات درمانی به عموم مردم در این مرکز انجام شود.

اکنون در شرایطی که مراکز درمانی کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا بوده و همبستگی بین بخشی با اولویت بیشتری احساس می‌شود لازم است که برای اجرای دستور قبلی خود اصرار و این ظرفیت قابل توجه را دراختیار جمع گسترده‌تری از مردم قرار دهید.