رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌ های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید، معلمان و فرهنگیان کشور تبریک گفت.

وی در پیام خود آورده است: پیشرفت‌های جوانان ما در عرصه‌ های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

متن پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندان ایران اسلامی مرهون اساتید و معلمان بسیجی توانمند و متعهدی هستند که با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) تصویری باشکوه از تلاش و خلاقیت را در عرصه‌های گوناگون تمدن سازی نوین اسلامی بر دل‌ها نقش بسته‌اند. بحمدالله امروز در گام دوم انقلاب اسلامی جای، جای کشور عزیزمان به برکت خون ۴۰۰۰ معلم شهید و همچنین وجود معلمانی مؤمن، انقلابی و ایثارگر به صحنه‌های کم نظیر توانمندی، ابتکار و خلاقیت تبدیل شده است.

پیشرفت ‌های جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی که لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی‌مان انداخته، حاصل مجاهدت‌های خستگی ناپذیر معلمانی دلداده است که در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌ های عشق، ایثار، بینش و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

اینجانب دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استوانه دین و دانش، پاره تن و حاصل عمر امام (ره) استاد شهید مرتضی مطهری و روز فرخنده معلم که به معنی واقعی کلمه مظهر ایثارگری و از خودگذشتگی است را به همه اساتید، معلمان و فرهنگیان عزیز در جای، جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین