رئیس جمهور در خصوص آخرین وضعیت بازار بورس گفت: طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو به بورس عرضه خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امسال برای ما سال بسیار مهمی است؛‌ سالی که از یک طرف تحریم و از یک طرف توطئه‌های دشمنان و از طرف دیگر کرونا را داریم. اما باید امسال را در عمل تبدیل کنیم به سال جهش تولید و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند امسال باید یک اقدام ویژه‌ای در بخش تولید اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و ... انجام دهیم.

وی افزود: امسال دست به دست هم می‌دهیم تا سال، سال جهش تولید باشد و دشمنان ما هم بداند که این ملت قدرتمند در برابر توطئه آنها تسلیم نخواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال شرایط ما به دلیل این ویروس کمی سخت است،‌ تاکید کرد: در این روز کارگر احساس می‌کنم که عده‌ای از کارگران و فعالان اقتصادی ما در فشار و مضیقه هستند؛ اما در کنار همه این سختی‌ها قدم های بسیار خوبی را هم امسال شاهد هستیم. گزارشی را دیروز بانک مرکزی از وضع پس‌انداز مردم به من در بانک‌ها داد که رشد داشته است.

روحانی ادامه داد: در بازار بورس هم شاهد یک تحول و رشد بی نظیر بودیم که مردم عزیز ما آنهایی که بیشتر در بورس فعال هستند،‌ از این تحول خوشحال هستند و هم سود فرآوانی به آنها رسیده است. همچنین طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو به بورس عرضه خواهد شد.

ادامه دارد ...