رئیس شورای اطلاع رسانی استان تهران تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند این در حالی است که باید اقدامات ما معطوف به امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گزارش مرور نیوز، شکراله حسن بیگی رئیس شورای اطلاع رسانی استان تهران در جلسه شورای اطلاع رسانی استان تهران ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) گفت: اساس و ماهیت شورای اطلاع‌رسانی در راستای انعکاس عملکرد نظام در حیطه استان تهران است.

وی ادامه داد: استان تهران به سبب پایتخت بودن، تراکم و تنوع جمعیتی شرایط خاصی دارد ضمن اینکه شهرستان های استان تهران نیز با کمبود سرانه ها و زیرساخت ها مواجه هستند، از اینرو نیازمند توجه جدی می‌باشد

رئیس شورای اطلاع رسانی استان تهران در ادامه با اشاره به ضرورت امید آفرینی در جامعه تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند این در حالی است که باید اقدامات ما معطوف به امیدآفرینی در جامعه باشد.

حسن‌بیگی سپس با اشاره به ضرورت توجه به قالب‌ها و ابزارهای جدید اطلاع رسانی گفت: قالب های جدید اطلاع رسانی همچون موشن‌گرافی، اینفوگرافی و غیره به سبب تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطب باید مورد توجه جدی قرار گیرد و اقدامات و عملکرد دستگاه‌های مختلف در این قالب برنامه ریزی شود همچنین جهت پیشبرد بهتر فعالیت ها، سایت شورای اطلاع رسانی استان تهران راه اندازی می شود.

وی همچنین در مورد انعکاس عملکرد دستگاه‌های استان تهران در شبکه پنج خاطرنشان کرد: با توجه به فقدان شبکه استانی برای استان تهران طبق مصوبه شورای امنیت ملی و شورای اجتماعی کشور ۵۰ درصد برنامه‌های شبکه پنج باید مربوط به استان تهران باشد و در این زمینه شورای اطلاع‌رسانی باید نقشه راه و چارچوب اقدامات عملیاتی را ترسیم کند.