هزار بسته کمک ‌های مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه به نیازمندان، توزیع شد.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و در آستانه عید سعید فطر، در مراسمی با حضور سردار سعید فرجیان زاده معاون اجرایی سپاه، هزار بسته کمک ‌های مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه به نیازمندان، توزیع شد.

سردار فرجیان زاده در حاشیه این مراسم، گفت: پیرو دعوت رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر انجام کمک‌های مومنانه، در گام نخست فرماندهان سپاه تا ۲۰ درصد حقوق خود را برای این امر اختصاص دادند و علاوه بر این کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه نیز داوطلبانه چندین روز از حقوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه خود را برای کمک‌های مومنانه به هموطنان عزیز نیازمند اختصاص دادند.

وی افزود: در مرحله دوم ارائه کمک‌های مومنانه پاسداران ستاد فرماندهی کل سپاه، هزار بسته معیشتی در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر تهیه شده که برای توزیع در اختیار بسیجیان سپاه‌های سید الشهدا و محمد رسول الله (ص) قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی سپاه با بیان اینکه سربازان نیز همچون پاسداران به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کردند، تاکید کرد: ارزش ریالی بسته‌های کمک مومنانه در این مرحله ۲ میلیارد ریال است که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و مرغ است.