امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش از عملکرد کادر درمانی این نیرو در راستای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش مرور نیوز، با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس و مسئولین بیمارستان هاجر از تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان در حوزه درمان، کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا رونمایی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از این تابلو، در جمع تعدادی از کارکنان بیمارستان هاجر که در حوزه مقابله با ویروس کرونا نقش موثری را ایفا کرده‌اند، گفت: کادر درمانی بیمارستان هاجر و خانواده نیروی زمینی ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا به‌صورت تمام‌وقت در خدمت مردم بوده‌اند و در حوزه خدمات‌رسانی و کنترل شیوع بیشتر این ویروس، نقش ارزنده‌ای را در سطح نیرو‌های مسلح از خود به جای گذاشته‌اند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه بیمارستان هاجر هنوز هم در خدمت بیماران کرونایی است، افزود: کادر درمانی این بیمارستان شایسته تقدیر و تجلیل هستند؛ کسانی که ایثارگرانه سختی‌ها و پیامد‌های این ویروس منحوس را به جان خریده اند تا دیگر هموطنان عزیز صحت و سلامت خود را به دست آورند.

در ادامه، دکتر «سوسن عزیزمحمدی» رئیس بیمارستان هاجر در خصوص طراحی تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان گفت: صاحب این اثر ماندگار سرکارخانم نیوشا خطیبی است که از کادر درمانی این بیمارستان است که با توجه به عملکرد تمامی کارکنان در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران کرونا یی تلاش کرده است تا این خدمت‌رسانی‌ها صورت یک اثر هنری ثبت شود که امروز این اثر فاخر به امیر سرتیپ کیومرث حیدری به‌عنوان فرمانده قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا در ارتش اهدا شد.

«نیوشا خطیبی» خالق این اثر نیز درخصوص هدف خود از خلق این اثر ماندگار عنوان کرد: از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی تمامی همکاران خستگی‌ناپذیر در بیمارستان بوده‌ام و با خلق این اثر خواسته‌ام گوشه‌ای از عملکرد خالصانه کادر درمانی بیمارستان هاجر را به تصویر کشیده و به سهم خودم فعالیت‌های این عزیزان را در قاب این تابلو ثبت کنم تا الگویی برای کادر درمانی آینده این بیمارستان باشد.

در این مراسم همچنین پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) که در طول دوره کرونا به منظور تبرک و افزایش روحیه مبتلایان به این ویروس در بیمارستان هاجر بود، جهت تبرک به فرمانده نیروی زمینی ارتش اهدا شد.