قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به دلیل ضعف کارکرد ما شناخت مردم از خونخواهی غرب و آمریکا کم است و تصور می شود که آنها مجموعه‌ای مدعی تمدن و آزادی هستند.

به گزارش مرور نیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی در نشستی با انتقاد از برخی تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با برگزاری راهپیمایی ها به مناسبت های مختلف در چند ماه اخیر اظهار کرد: ما شاهد بودیم که راهپیمایی ها در بسیاری از شهرها انجام شد اما در تهران نه. چرا تهران منع شد ولی جاهای دیگر نه.

وی گفت: با این حال ما به جز سه چهار استانی که وضعیت قرمز داشتند در همه استان ها مراسم ها را برگزار کردیم اما با رعایت اصول بهداشتی و با شکوه تر از سال‌های قبل. ما راهپیمایی و مراسم ها را سلامت محور برگزار کردیم. از این رو برنامه های آتی هم با نگاه "تعطیل ناپذیری" دنبال خواهد شد البته با رعایت نکات بهداشتی.

وی درباره برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: به دلیل ضعف کارکرد ما شناخت مردم از خونخواهی غرب و آمریکا کم است و تصور می شود که آنها مجموعه‌ای مدعی تمدن و آزادی هستند. رسانه ملی، نهادها و دیگر رسانه ها، نخبگان باید چهره واقعی غرب و مشخصا آمریکا را به مردم بشناسانند. میلیون ها انسانی که آواره و کشته شدند در عراق، سوریه، یمن، نسل کشی در میانمار و غیره یا با ورود مستقیم آمریکا یا با پشتیبانی آمریکا انجام شده است. وظیفه ماست که این چهره بزک کرده را به جوانان بشناسانیم.

لطفی تصریح کرد که از هفته آینده به طور نمادین افشای جنایت آمریکا در بخش های مختلف جهان و ایران از 6 تیر تا 12 در قالب های مختلف انجام خواهد شد.