نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: افزایش قیمت نهاده‌ های دامی باعث شده بسیاری از دامداران و فعالان حوزه دامپروری به ورشکستگی برسند که باید برای حل این مشکلات هم تدبیر شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات حوزه کشاورزی، گفت: افزایش میزان خرید تضمینی گندم اقدام بسیار خوبی است اما جا دارد به گونه‌ای در این زمینه نظارت صورت گیرد تا دلالان از این چرخه حذف شوند.

وی با بیان اینکه دولت باید از کشاورزان حمایت کنند، افزود: کشاورزان و کسانی که در عرصه تولید فعالیت می‌کنند به جز دولت هیچ پشتوانه‌ای ندارند و در شرایطی که شاهد افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی هستیم دولت باید بیش از گذشته از کشاورزان حمایت کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سود کشاورزان به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی تغییر مثبتی نداشته است و صرفاً عده‌ای دلال در این زمینه سود به جیب زده‌اند.

میرتاج الدینی گفت: همچنین افزایش قیمت نهاده‌ های دامی باعث شده بسیاری از دامداران و فعالان حوزه دامپروری به ورشکستگی برسند که باید برای حل این مشکلات هم تدبیر شود.