رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، انتصاب سردار علی فضلی به سمت جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، انتصاب سردار علی فضلی به سمت جانشین معاونت هماهنگ کننده سپاه را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: بی ‌شک نقش ‌آفرینی‌ های سترگ آن جانباز سرافراز و چهره ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه مجاهدت‌های خالصانه و بی‌منت در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ های اسلام ناب محمدی (ص) مشعل پرفروغی است که راهنمای نسل جوان مشتاق عزت، عظمت و سربلندی میهن اسلامی خواهد بود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار عالی‌قدر سرتیپ پاسدار برادر حاج علی فضلی

با سلام و تحیات؛

انتصاب جنابعالی به سمت «جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، اخلاص و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های سترگ آن جانباز سرافراز و چهره ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه مجاهدت‌های خالصانه و بی‌منت در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) مشعل پرفروغی است که راهنمای نسل جوان مشتاق عزت، عظمت و سربلندی میهن اسلامی خواهد بود.

با تکریم خدمات پرافتخار و مجاهدانه طی دوره فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، دوام توفیق جنابعالی در سنگر جدید برای خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح