رئیس جمهور تاکید کرد: تجمعات به طور کلی در وضعیت امروز غیرقابل قبول است. چه عزا چه عروسی، چه سمینار چه جشنواره. همه اینها مضر است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه مردم و دولت باید همکاری خوب و دقیق داشته باشند، گفت: اگر اینگونه باشد در برابر مشکلات کرونا سریعتر عمل می‌کنیم و عبورمان راحت‌تر است اما اگر جز این باشد موفقیت ما دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: عادی انگاری این ویروس و کرونا هراسی هر دو ما را دچار مشکل می‌کند. اگر فکر کنیم که دیگر این ویروس را پشت سر گذاشته‌ایم که ما را دچار مشکل می‌کند و اگر هم فکر کنیم باید همه کارها تعطیل شود بازهم به مشکل می‌خوریم.

رییس جمهوری یادآور شد: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند شش ماه این کار را ادامه دهد و مردم هم نمی‌پذیرند. اما راه درست در ادامه فعالیت‌های اقتصادی یا فرهنگی فقط منحصر به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی است و هیچ راه دومی وجود ندارد.

روحانی تاکید کرد: تجمعات به طور کلی در وضعیت امروز غیرقابل قبول است. چه عزا چه عروسی، چه سمینار چه جشنواره. همه اینها مضر است و حتی اگر برای کنکور هم وزارت بهداشت مشکلی داشته باشد برای آن تمهیدات بیشتری در نظر می‌گیرم.