قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: این نهاد فرا دولتی است و از کسی دستور نمیگرد و کار خود را انجام می دهد.

به گزارش مرور نیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر چهارشنبه در همایش روسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد ، اقتدار و موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به دلیل حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی های آیت الله جنتی در برابر برخی فشارها دانست و خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دور از گروه بندی های سیاسی و با تکیه بر منویات ولی فقیه زمان، توانسته در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم های کم نظیری را بردارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: گاهی اوقات برای برخی از راهپیمایی ها از طرف برخی جناح ها و احزاب این نهادمقدس تهدیدشده است ، اما این نهاد فرا دولتی است و از کسی دستور نمیگرد و کار خود را انجام می دهد.

وی ادامه داد: تا امروزه ثابت کرده ایم که جناحی عمل نکرده ایم و اگر مقام معظم رهبری درباره این نهاد جملات با ارزشی را بیان می فرمایند به خاطر همین مسائل است.

لطفی اظهار کرد: رسانه ها و جامعه خبری بازوی مراسم و برنامه های انقلاب در سراسر کشور هستند ، خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از ارکان مهم نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

بر اساس این گزارش ، ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهن‌ترین نهاد انقلابی است که وظیفه تقویت، تحکیم ارزش‌ها، ارکان اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را برعهده دارد.