معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است، البته این خدمات همچنان ادامه دارد

به گزارش مرور نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ارتش از سامانه‌های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و سالن مدیریت بحران اداره بهداشت، امداد درمان و آموزش پزشکی ارتش که در این دانشگاه تعبیه شده، بازدید کرد.

در این مراسم همچنین محمدرضا شانه ساز معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور نیز حضور یافت.

امیر سیاری در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در سطح ارتش از شروع بیماری تا کنون انجام شده و بهترین شرایط در محیط‌های ارتش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت بسیار خوبی در ارتش حاکم است و امید داریم از این هم بهتر شود افزود: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است، البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح با تمام توان به میدان آمده اند تا باری از دوش مردم بردارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمت به ارتش و جامعه دارد.

امیر سیاری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند، بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به ارائه خدمات به ارتش و مردم بپردازد.