رئیس مجلس گفت: سازش ذلیلانه اماراتی ها با رژیم جنایتکار صهونیستی خیانتی آشکار به ارزش های انسانی، آموزه های اسلام و آرمان فلسطین است.

به گزارش مرور نیوز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرارداد امارات و رژیم صهیونیستی گفت: سازش ذلیلانه اماراتی ها با رژیم جنایتکار صهونیستی خیانتی آشکار به ارزش های انسانی، آموزه های اسلام و آرمان فلسطین است.

وی بیان کرد: پرده نفاق و تزویر دیگر برافتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به اسلام چهره واقعی خود را آشکار کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دفاع از فلسطین معیار روشن تعیین حق طلبان و عدالت خواهان و جدایی آنان از منافقان است و کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند خائن و جنایتکار هستند.

وی بیان کرد: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه شوم و ضدانسانی را داشته باشند، هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شد و روز به روز با قدرت و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صف بندی آشکار بین حق و باطل، منافقان و مسلمین، دشمنان رژیم جنایتکار صهیونیستی و دوستان آن، بی گمان باعث قدرتمندتر شدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد شد.

قالیباف افزود: همچنین سی امین سالگرد باشکوه ورود آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان را گرامی می‌داریم و به تعبیر مقام معظم رهبری، این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند.

وی گفت: در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سیدعلی اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود ارج می نهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این عزیزان بازخوانی داشته باشیم، چرا که الگوی صبر و بردباری و تحمل هستند.

قالیباف ادامه داد: برخی از این عزیزان بیش از ۱۰ سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوره همراه خود دارند و وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم تلاش برای تأمین شرایط و تصویب قوانین حمایتی برای ایثارگران است.

وی گفت: امیدوارم معاونت رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقیمانده از دولت دوازدهم به موضوعات، مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کنند و هر کجا لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.