فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ارتش تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی از کارکنان و برگزارکنندگان نیروی دریایی در رزمایش ذوالفقار ارتش تقدیر کرد.

متن تقدیر بدین شرح است:

سلام علیکم

صلح و امنیت پایدار بزرگترین دست آورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور است که منتخب، نماینده و مظهر قدرت و اقتدار ملت هستند.

رزمایش نماد و نمایش بخشی از این اقتدار و توانایی برای حفظ و تحکیم صلح و برقراری امنیت است.

اجرای موفق رزمایش بزرگ ذوالفقار ٩٩ ارتش ج. ا. ایران با محوریت دریا و نیروی دریایی، مرهون تلاش و مجاهدت بهترین فرزندان ایران اسلامی است؛ مردانی که قادرند حرفه‌ای ترین کارها را در ساحل، دریا و آسمان انجام دهند.

ایران اسلامی با وجود این مردان رشید و دریادل، برای همیشه از گزند دشمنی‌ها در امان خواهد بود، چراکه سپید پوشان نیروی دریایی برای حراست از آب و خاک این کشور، مردانه و با بصیرت دینی و سیاسی در صف مجاهدت ایستاده‌اند.

اینجانب به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود تک، تک شما عزیزان که با دقت و همت، طرح ریزی، هدایت، کنترل و اجرای دقیق مراحل مختلف این رزمایش بزرگ را رقم زدید و غرور و حماسه آفریدید افتخار نموده و سلامتی و سعادت خانواده بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش ج. ا. ایران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

دریادار حسین خانزادی