با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر «فرشاد نجفی‌پور» به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور وزیر دفاع؛ روسای سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، معاونین و مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع در ستاد سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

 امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح(ساتا) و زیرمجموعه های آن را یکی از سازمان های مهم و محوری وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان خدمات رسان به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از اهمیت و جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان مأموریت ویژه ساتا در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح دارای نقش آفرینی های متعدد و ارزشمندی در سطح جامعه بوده و بر پایه برنامه ریزی دقیق، خردورزی، مدیریت شایسته و مطلوب، بایستی فرایند خدمت رسانی به آحاد شاغلین نیروهای مسلح و به ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح را به شایستگی هر چه بهتر انجام دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق، فرصت بی بدیل و یک مسئولیت الهی است اظهارداشت:  آنچه در وزارت دفاع به ویژه در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ایجاد رضایتمندی و خدمت رسانی به شاغلین و پیشکسوتان معزز نیروهای مسلح انجام می گیرد، مصداق عمل صالح است و خداوند این توفیق را به کارکنان مجموعه ساتا عنایت فرموده تا این عمل صالح را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهداء، جانبازان و ایثارگرانی که بخشی از جامعه هدف  سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح هستند گفت: ما به واسطه ایثارگری ها، جانفشانی ها وخون هایی که برای انقلاب و نظام اسلامی نثار شده است، در این مناصبِ خدمت نشسته ایم و بایستی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و منویات فرماندهی کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) که عمل و دستیابی به آن بسیار مهم است، مؤمن  و ثابت قدم باشیم.

امیرسرتیپ حاتمی تعهد و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و مومن ایران اسلامی و تلاش در حل مشکلات مردم را یکی از مولفه های اصلی مدیران جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: همه مدیران و خادمان نظام باید دست به دست هم دهیم و با هماهنگی، انسجام و تکیه بر ظرفیت های درونی کشور در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی  گام برداریم .

وزیر دفاع با اشاره به نقش حساس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در حوزه های مختلف مأموریتی خود، گفت: حوزه های اجتماعی، اقتصاد و خدماتی  نیروهای مسلح از مولفه های مهم و تاثیر گذار قدرت آفرینی یک کشور محسوب می شود و استکبار جهانی  و نوکران خود فروخته شان، در صدد اند تا با تخصیص بودجه های کلان و تحریم های ظالمانه  و جنگ نرم روحیه انقلابی مردم و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و تخریب کنند.

وی یکی از لازمه های موفقیت هر چه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی  را پاسخگو بودن و رضایتمندی جامعه هدف این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز ساتا در حوزه اجتماعی با افزایش طرح های رفاهی، حمایتی، بیمه و درمانی چتر حمایتی خود را در سراسر کشور گسترش داده و وظایف مهمی در این حوزه عهده دار است.

امیر حاتمی  درخصوص استمرار پیشرفت و تعالی روز افزون ساتا خاطرنشان کرد:  ساتا باید مأموریت های خود را  بر پایه تغییر و تحولات  اجتماعی و تفکرات جدید بطور مستمر و مؤثر ادامه و ارتقاء دهد.

 امیر سرتیپ حاتمی در پایان  از زحمات و تلاش های ابراهیم  محمودزاده مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در طول خدمت در این سازمان بزرگ قدردانی کرد و برای امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور که از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون کرد.

شایان ذکر است که امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور تا کنون در سمت جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح فعالیت می کرده است .