معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با پیگیری های سلطانی فر و تاکید رئیس جمهور، بهترین رشد را در بودجه سال 96 وزارت ورزش و جوانان داشته است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، محمد باقر نوبخت اظهار کرد: با شروع به کار یک وزیر پر انرژی مثل آقای سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان، منابعی که برای سال 96 این وزارتخانه در نظر گرفته شد یک افزایش متفاوت از سنوات گذشته و حتی از وزارتخانه های دیگر داشته است.

وی افزود: در حالی که کل بودجه دولت در سال 96 فقط 10 درصد رشد پیدا کرد، اعتبارات وزارت ورزش و جوانان را با پیگیری های آقای سلطانی فر و تاکید رئیس جمهور برای کمک به ورزش و جوانان، 21 درصد افزایش دادیم.

معاون رئیس با تاکید بر این که در بودجه سال 1396 بهترین رشد را بخش ورزش و جوانان داشته است گفت: در بخش ورزش و به ویژه برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با برنامه ریزی هایی که آقای سلطانی فر و تاکیدی که رئیس جمهور برای کمک به ورزش و جوانان داشتند این بودجه افزایش پیدا کرد.

سخنگوی دولت با بیان این که کمک دولت و پیگیری وزیر ورزش و جوانان فقط محدود به ورزش نیست گفت: در حوزه جوانان آقای سلطانی فر تاکید داشت که در سال آینده برای همه استان ها خانه جوانان تاسیس شود که برای این موضوع هم بیش از 50 میلیارد تومان فقط برای فعال کردن این خانه ها در نظر گرفتیم که در حقیقت این خانه ها پاتوق جوانان خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که دکتر گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان نیز فرد دانشمند و فعالی بود عنوان کرد: به هر حال آقای سلطانی فر با یک دنیای جدید انرژی آمده و هم دولت مصمم است و هم سازمان برنامه و بودجه که از برنامه های ایشان حمایت کنند. خود آقای سلطانی فر هم پیگیر تقویت اعتبارات این دو حوزه است تا بتواند به نحو شایسته ای به ورزش و جوانان خدمت کند.