دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پی شهادت سردار خدادی پیامی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر درگذشت سردار سپاه اسلام ، "سرتیپ پاسدار حمید خدادی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه  و از پیشکسوتان دفاع مقدس و طلایه داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران  عزیز واصل و موجب تألم خاطر گردید.

نقش آفرینی های این سردار سر افزار در جبهه های مختلفی همچون  صحنه های مختلف دفاع مقدس و  پاسداری و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی  در قامت  سرداری استوار ، شجاع و انقلابی و  در سالهای اخیر در  مسئولیت های  مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح  و همچنین همرزمی و همراهی با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس  سپاه همیشه در اذهان و یادهای همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می ماند.

اینجانب این  مصیبت وارده را به  خانواده آن مرحوم  و همرزمان دفاع مقدس و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا