رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای مدافع حرم به‌عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مطرحند و پرچم‌ های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبرآمیز این سرزمین الهی هستند.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تفحص پیکر ۸ تن از شهدای مدافع حرم در خان‌طومان سوریه و بازگشت این پیکرهای مطهر به میهن اسلامی را گرامی‌ داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سلام علیکم؛

جوانان دلباخته سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان معنوی امام روح الله (ره) که گهواره‌نشینان روزهای انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهانی حق علیه باطل به سوی خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری (س) در مقابله با اشقیای تکفیری به خیل شهدای کربلا پیوستند و به برکت خون همین شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت پابرجاست.

این جوانان که در راه دفاع از حریم ولایت به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا نموده اند به‌عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مطرحند و پرچم‌ های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبرآمیز این سرزمین الهی هستند.

اینجانب بازگشت پیکر مطهر پاسداران رشید اسلام شهیدان محمود رادمهر، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی‌فر، زکریا شیری، مجید سلمانیان و مهدی نظری به میهن اسلامی که در دفاع از حرم آل الله و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام به ملکوت اعلی پر کشیدند را به شما خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین