فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه اسلامی و به دنبال آن ضربه زدن به وحدت وانسجام ملی بوده و در این راه از هیچ توطئه و نقشه‌ای دریغ نمی‌کند.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلام عسکر کریمیان که در یادواره شهدای دانشجو در شهر مراغه سخن می‌گفت با اشاره به پایبندی به اصول اسلامی و انقلابی در کنار آرمان گرایی واقع بینانه توضیح داد: هوشیاری جوانان و نسل‌های آینده در برابر ترویج فرهنگ منحط و غلط اشرافی‌گری، عافیت‌طلبی و محافظه‌گرایی به عنوان راهبرد دشمن و نظام استکبار در قالب جریان خزنده نفوذ ضروری است. دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه اسلامی و به دنبال آن ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی بوده و در این راه از هیچ توطئه و نقشه‌ای دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: نقشه‌های متعدد دشمن در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان پرشورو انقلابی شکست خورده و اکنون استکبار در قالب جریان نفوذ، به دنبال رخنه در افکار عمومی و نفوذ حاکمیتی در مراکز حساس و تصمیم‌ساز کشور است.

کریمیان با اشاره به توانمندی‌های جوانان و نقش آنها در دفع تهدیدها و توطئه‌های نظام سلطه یادآور شد: آگاهی‌بخشی، روشنگری و بیدارتر شدن آحاد جامعه به عنوان پیام اصلی شهدا، چراغ راه جوانان در عرصه پیشرفت و تعالی علمی و فرهنگی آن هاست. ظهور و بروز انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا، رهنمودهای رهبری و مجاهدت‌های جوانان پرشوری است که در سال‌های شکل گیری انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و نیز در عرصه‌های علم و فناوری تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

در پایان این یادواره، از خانواده‌های شهدای دانشجو تجلیل شد.