نماینده اهر و هریس در تذکری گفت: تورم و گرانی افسارگسیخته کمر مردم را شکسته است. به دولت تذکر می دهم که مردم عزیز به خصوص قشر کم درآمد در جامعه از فشار اقتصادی و معیشت در حال له شدن هستند، چه کسی جوابگوی مردم است؟

به گزارش مرور نیوز، احمد محرم زاده نماینده اهر و هریس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اعلام انزجار از حرکت زشت و غیرعادلانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین نشریه فرانسه به پیامبر اعظم (ص) گفت: توهین به پیامبر اسلام توهین به حضرت موسی، حضرت عیسی و تمام انبیاء است. عملی غیرانسانی شان را محکوم می کنم و لعنت و نفرین خدا را برای او خواستارم.

نماینده اهر و هریس در تذکری گفت: از تورم و گرانی افسارگسیخته می خواهم بگویم که کمر مردم را شکسته است. به دولت تذکر می دهم که مردم عزیز به خصوص قشر کم درآمد در جامعه از فشار اقتصادی و معیشت در حال له شدن هستند، چه کسی جوابگوی مردم  است؟

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: شهرستان اهر و هریس دارای بالاترین نرخ بیکاری و بیشترین تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارند که من از مردم برای این وضعیت عذرخواهی می کنم. مجلس و دولت به داد مردم برسید. من امروز این را می گویم و اخطار می دهم که مردم سخت در فشار هستند.