اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی انتشار اخبار کذب در سرمقاله روزنامه جمهوری مورخ هشتم آبان ماه سال جاری اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی انتشار اخبار کذب در سرمقاله روزنامه جمهوری مورخ هشتم آبان ماه سال جاری اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسمه تعالی 

در سرمقاله روزنامه جمهوری به تاریخ 1399/8/8 با ادعای کذب و کاملاً خلاف واقع، اصرار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر کشور و مخالفت شدید ستاد ملی مقابله با کرونا به آن تأکید شده است.

این اقدام غیر اخلاقی مسئولین ذیربط در روزنامه جمهوری که مواضع این چنینی آن مسبوق به سابقه می باشد در حالی انجام گرفته است که اساساً از ماهها قبل در جلسات مرتبط با موضوع و نشست خبری روز سه شنبه مورخ 1399/8/6 با حضور اصحاب رسانه که به وضوح در خبرگزاری ها منعکس و مکرر از بخش های خبری رسانه ملی نیز به زیبایی اطلاع رسانی شد، بدواً و راساً از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار نشدن راهپیمایی یوم الله 13 آبان و تجمعات متراکم سنواتی به دلیل شرایط خاص کرونایی اعلام شده است.

 بدیهی است وقتی متولی قانونی مراسم عمومی، ایام الله و راهپیمایی ها با واقع بینی و تصمیم خردمندانه، برگزار نشدن راهپیمایی یوم الله 13آبان را اطلاع رسانی نموده است، انتشار این نوع اخبار کذب در روزنامه یاد شده قابل تأمل و تعقیب قضایی به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می باشد.