فرمانده سپاه تهران گفت: با همه قوا از تمام ظرفیتمان استفاده می‌کنیم تا خون شهدای امر به معروف پایمال نشده و با مسببین این امر تحت عنوان طرحی به نام شهید محمدی برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور در منزل شهید آمر به معروف و ناهی از منکر محمد محمدی که به وسیله اراذل و اوباش شرق تهران در جلوی درب منزلش به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، به خانواده او ادای تبریک و تسلیت کردند.

در این دیدار مطالبه همسر شهید محمدی از فرمانده سپاه تهران خواستار پایمال نشدن خون همسر شهید خود شد.

سردار یزدی نیز در پاسخ به این مطالبه ضمن استفاده از تمام ظرفیت مجموعه سپاه برای پایمال نشدن خون شهدای امر به معروف، گفت: با همه قوا از تمام ظرفیتمان استفاده می‌کنیم تا خون شهدای امر به معروف خصوصاً شهید محمد محمدی پایمال نشده و با مسببین این امر تحت عنوان طرحی به نام طرح شهید محمدی برخورد جدی خواهیم نمود.

وی تاکید کرد: برکسی پوشیده نیست که شهادت شهید محمدی شهید با شجاعت و باغیرت ما، برکات فراوانی داشت که یکی از آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای احیای واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر، خواهد بود و به یقین خون پربرکت او موجب خواهد شد تا بتوانیم این مسیر نورانی را با قدرت و قوت بیشتری ادامه دهیم.