مراسم تشییع پیکرهای پاک 11 شهید عملیات تروریستی حله عراق با حضور گسترده مردم اهواز و مسوولان استان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تشییع پیکرهای پاک 11 شهید عملیات تروریستی حله عراق با حضور گسترده مردم اهواز و مسوولان استان برگزار شد.

مرحله سوم شناسایی اجساد شهدای تروریستی حله از طریق پزشکی قانونی در دوروز گدشته صورت گرفت و با تعیین هویت آنها امروز پیکرهای پاک 11 شهید خوزستانی تشییع شد. 

عبدالرضا فرجیان در حاشیه این مراسم افزود: پیکر یک شهید زن پس از تشییع در اهواز برای تشییع وخاکسپاری به دزفول منتقل می شود و بقیه پیکرهای 10شهید والا مقام پس از پایان مراسم در اهواز یا حمیدیه به خاک سپرده می شوند.

 مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خوزستان گفت: از این تعداد سه شهید بزرگوار از شهرستان حمیدیه هستند که پس از تشیع به حمیدیه منتقل خواهند شد. 

عبدالرضا فرجیان درحاشیه این مراسم افزود: مراسم وداع با پیکر این شهدا شب گذشته با حضور خانواده های آنها در سالن آمفی تئاتر پزشک قانونی اهواز برگزار شد و ضمن ادای احترام و تکریم به این شهدای گرانقدر، مقدمات برپایی مراسم امروز فراهم شد. 

ﺩﺭ ﺣﺎﺩﺛﻪ تروریستی ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺣﻠﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 80 ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺯﺍﺋﺮﺍﻥ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺷﻬﯿﺪ ﻭ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻧﻔﺮ ﻫﻢ ﺯﺧمی ﺷﺪه اند که پیکرهای شهدای قربانی این اقدام تروریستی داعش طی چند مرحله پس از شناسایی تشیع و به خاک سپرده شدند.