دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۲ بخش موزه، چون دشمن شناسی، شهدا، فلسطین، لبنان، افغانستان، آفریقا، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و ماکت سه وجهی شهید حاج قاسم سلیمانی و گنبد سرسبز بازدید کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۲ بخش موزه، چون دشمن شناسی، شهدا، فلسطین، لبنان، افغانستان، آفریقا، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و ماکت سه وجهی شهید حاج قاسم سلیمانی و گنبد سرسبز بازدید کرد.

در پایان بازدید محسن رضایی در دفتر نظرات موزه یادداشتی به شرح زیر نوشت:

«بسمه تعالی

انقلاب اسلامی سرآغاز عصر جدیدی است و تا کنون یک تاریخ عظیمی را از صد‌ها رویداد و حادثه بزرگ تاریخی را پشت سر گذاشته است. عبور پیروزمندانه انقلاب اسلامی از یک تاریخ پر حادثه نشان می‌دهد که این انقلاب ریشه در حقانیت هستی و انسان و متکی به قدرت لایزال الهی دارد. اگر این ریشه مقدس انسانی انقلاب حفظ شود، هیچ قدرت ارضی و سمائی نمی‌تواند مانع آن و تاثیرگذاری آن بر تاریخ و تمدن بشر شود. ملت ایران افتخار آن دارد که با رهبری امام و مقام معظم رهبری دو کانون این تحول تاریخ سازبشر قرار دارد و آینده بشریت را می‌تواند از روح و ایمان و قدرت خود تحت تاثیر قرار دهد. امروزه جهان اسلام با تکیه بر این قیام ملت ایران در حال بپاخواستن است، خود را در سایه این قیام یافته است. سردار عزیز و بزرگوار ما شهید قاسم سلیمانی پیام رسان و روح بخش قیام اسلامی ملت ایران در جهان اسلام و بازکننده دروازه بیداری انسانی و اسلامی به سوی غرب بوده است. امید است با ظهور ولایت عظما قیام ملت ایران سراسر عالم را فرا گیرد.»