نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بزک‌کنندگان داخلی هرگز همراهی خود را به صورت رسمی از پشت تریبون‌ها اعلام نمی‌کنند بلکه با روش‌های پیچیده به دنبال تطهیر آمریکا هستند.

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: شیطان بزرگ با کمال پررویی باز هم اعلام کرده که قصد دارد با فشار حداکثری اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند.

وی بیان کرد: این مسئله نشان‌دهنده اعتراف آمریکایی‌ها به ناتوانی در رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل به تاکتیک فریب روی آورده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید حواسمان به تطهیرکنندگان شیطان بزرگ باشد چرا که این افراد بعضاً می‌گویند آمریکا شیطان نیست بلکه ترامپ شیطان است یا آنکه رژیم صهیونیستی، آمریکا را وادار به شرارت علیه ایران کرده که ما باید نسبت به این مطالب هوشیار باشیم.

رضوانی اظهار داشت: بزک‌کنندگان داخلی هرگز همراهی خود را به صورت رسمی از پشت تریبون‌ها اعلام نمی‌کنند بلکه با روش‌های پیچیده به دنبال تطهیر آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ منشأ همه سیاست‌های خصمانه است، گفت: هر جای دنیا که جنایتی اتفاق می‌افتد، آمریکا به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در آن اتفاق دخیل است و نباید اجازه داد که جریان تحریف، جوانان را فریب دهند.