فرمانده نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش همواره تحولات منطقه را رصد کرده و متناسب با منازعات و تهدیدات پیش رو ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به نقش نیروی زمینی در رزمایش ذوالفقار ۹۹ گفت: در این رزمایش نیروی زمینی تک به ساحل دشمن را در سناریوی خود داشت و توانست در این رابطه به موفقیت‌ها و اهداف مورد نظر دست یابد.

وی افزود: برای نخستین بار نفربرهای آبی خاکی نیروی زمینی را در این رزمایش آفندی و مجهز به تسلیحات کردیم که قدرت مانور و پاسخگویی در عرصه رزم زمینی را داشته باشند.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه رزمایش ذوالفقار ۹۹ در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی موفق به کسب توفیقات ارزنده‌ای شد و بازتاب خوبی در عرصه بین المللی داشت، گفت: در بخشی از این رزمایش، نفربرهای تجهیزشده نزاجا طی اجرای عملیات آبی خاکی با پیمایش مسافتی در آب به مواضع دشمن فرضی رسیده و سواحل را با قدرت آفندیِ ایجاد شده به تصرف درآوردند.

امیر حیدری با اشاره به آمادگی نیروی زمینی در مقابله با تهدیدات منطقه، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همواره تحولات منطقه را رصد کرده و متناسب با منازعات و تهدیدات پیش رو ظرفیت‌های دفاعی لازم را ایجاد می‌کند.