رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: برخی می‌گویند که با صحبت کردن و مذاکره کردن می‌توانیم کاری کنیم که دشمن، از دشمنی کردن دست بردارد، درحالی که این ممکن نیست.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشیع شهید محسن فخری زاده گفت: مصیبت شهادت جانسوز شهید پرافتخار انقلاب اسلامی فخری‌زاده برای ملت ما سنگین است و مردم از این واقعه بسیار متأثرند، اما ملت شریف ایران و خانواده این شهید والامقام بدانند که قرآن کریم ما را به صبر، استقامت و ایستادگی بشارت می‌دهد، بنابراین ما در مقابل این مصبیت صبر و استقامت می‌کنیم.

وی ادامه داد: خواسته ملت ایران همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مجازات قطعی آمران و عالملان این جنایت و جنایات دیگر است، اما سوال این است که دشمنان ما چرا دانشمندان هسته‌ای و دفاعی، نخبگان و فرهیختگان ما را هدف قرار می‌دهند؟ برخی می‌گویند که با صحبت کردن و مذاکره کردن می‌توانیم کاری کنیم که دشمن، از دشمنی کردن دست بردارد، درحالی که این ممکن نیست.

آقاجان‌پور با تأکید بر این‌که دشمنان با اصل و ماهیت نظام جمهوری اسلامی مخالفند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در تعبیری از نظام سلطه سخن گفته‌اند؛ نظام سلطه یعنی نظام جباران، نظام زورگویان، کسانی این حق را برای خود قائل هستند که به ملت‌ها زور بگویند و خواسته‌های نامشروع خود را تحمیل کنند، درحالی که ماهیت نظام جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است، بنابراین هرگز آن‌ها دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز ما در کنار پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار عهد و پیمان می‌بندیم که شهید فخری‌زاده! تو به عهد و پیمان خود با خدا وفا کردی و ما امروز با شما عهد و پیمان می‌بندیم که این راه را تا آخر ادامه دهیم.