عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بایدن برادر تنیِ ترامپ است و به ساده‌لوحانی که به بایدن امید بسته‌اند، می‌گویم که بایدن بهتر از ترامپ نیست.

به گزارش مرور نیوز، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: مجلس امروز طرح اقدام دولت به خاتمه اجرای پروتکل الحاقی را تصویب کرد و همه مردم از این جهت خوشحال هستند اما سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند گفته است که این طرح خلاف قانون است و مجلس اختیار تصمیم ‌گیری در این باره را ندارد.

وی بیان کرد: این‌ گونه که دولتمردان درباره اختیارات مجلس صحبت می ‌کنند، بهتر است که از این به بعد ما پیش از آنکه در مجلس حاضر شویم، از دولت اجازه بگیریم!

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون اساسی فعالیت می ‌کنند و اگر دولت مطلبی درباره نمایندگان مطرح کند، ما از آن می‌گذریم اما مجلس خانه ملت است و دولت حق ندارد به مجلس که خانه مردم است، توهین کند.

احمدی بیغش خطاب به ربیعی گفت: شما چه کاره‌اید که قانون مجلس را نادیده بگیرید؟ شما با این صحبت‌ها مجلس را زیر سوال می‌برید. بگویید پس مجلس چه کاره است؟

وی اظهار داشت: انفعال هم حدی دارد و باید ببینید که در چه شرایطی شهید فخری‌زاده ترور شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بایدن برادر تنیِ ترامپ است و به ساده‌لوحانی که به بایدن امید بسته‌اند، می‌گویم که بایدن بهتر از ترامپ نیست.