نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: رئیس جمهور مصوبه هسته ای مجلس را مضر دانسته که با شأن و جایگاه حقوقی وی تناسب ندارد و باید از وی بپرسیم که آقای روحانی! گلابی های برجام شما فقط ترور و تحریم بود؟ احتمالا دوباره مستوجب خشم و شکایت مجدد رئیس جمهور خواهم شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: اقدام بزدلانه صهیونیست ها در ترور شهید فخری زاده را محکوم می کنیم و خواستار پاسخی محکم، قاطع و بازدارنده هستیم.

وی خطاب به رئیس جمهور،تصریح کرد: آقای روحانی! لازم می دانم از شما تشکر کنم که امروز هم به ملت ایران بی احترامی کردید و به مجلس نیامدید و البته دوست داشتیم که امروز بودید و حرف ملت را می شنیدید.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور! باید حرف های سنجیده تر بزنید و نباید گرای غلط دهید.

موسوی لارگانی گفت: رئیس جمهور مصوبه هسته ای مجلس را مضر دانسته که با شأن و جایگاه حقوقی وی تناسب ندارد و باید از وی بپرسیم که آقای روحانی! گلابی های برجام شما فقط ترور و تحریم بود؟ احتمالا دوباره مستوجب خشم و شکایت مجدد رئیس جمهور خواهم شد.

وی تاکید کرد: با تلاش همه جانبه مثلث وزارت صمت، کشاورزی و بانک مرکزی، مرغ از سفره مردم پر کشید که آن هم به دلیل عدم تأمین ارزهای دامی و وجود مافیای شدید واردات است که هر سال از این شرایط برای پر کردن جیب های گشاد خود استفاده می کنند و دولت عزمی برای حل مشکلات مردم ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصلاح ساختار بودجه اولویت اصلی مجلس است و در بودجه ۱۴۰۰ علاوه بر اصلاح ساختار بودجه به شدت بودجه شرکت های دولتی را بررسی خواهیم کرد و دولتی ها بهتر است این پنبه را از گوش خود بیرون بیاورند که هر چه به مجلس ارائه کنند، مجلس آن را تصویب کند.