نماینده مردم قم در مجلس گفت: من خواهش می کنم آقای رئیس جمهور اینقدر کم لطفی نکند و به جای طرح موضوعات اختلاف انگیز، لطف کند و لوایحی را که مشکلات اساسی مردم را حل می کند، به مجلس ارسال کند.

به گزارش مرور نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس نسبت به لوایح دولت کم لطفی می کند و صرفا به سونامی طرح ها می پردازد، گفت: ۹۳ لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه شده که ما همه این لوایح را طبق آیین نامه اعلام وصول کردیم.

وی بیان کرد: فقط ۷۰ لایحه را در یک روز اعلام وصول کردیم که این لوایح، لوایح معوق از مجلس قبل بود و با یک نامه به مجلس ارسال شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما همه این لوایح را به کمیسیون ها ارجاع دادیم و ۳۱ مورد فقط در حال بررسی در کمیسیون قضایی و حقوقی است و مابقی کمیسیون ها نیز در حال بررسی لوایح دولت هستند.

امیرآبادی فراهانی متذکر شد: حتی چند مورد از لوایح با فوریت به مجلس ارسال شد و با اینکه همکاران ما حدود ۵۴ طرح فوریتی و در نوبت داشتند اما لوایح فوریتی دولت را در اولویت قرار دادیم و رسیدگی کردیم و الان به قانون تبدیل شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما هفت قانون از لوایح دولت را در مجلس ابلاغ کردیم، گفت: من خواهش می کنم آقای رئیس جمهور اینقدر کم لطفی نکند و به جای طرح موضوعات اختلاف انگیز، لطف کند و لوایحی را که مشکلات اساسی مردم را حل می کند، به مجلس ارسال کند.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور مطمئن باشد ما بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، لوایح را رسیدگی می کنیم و بنده تعجب کردم رئیس جمهور که سابقه مجلسی هم دارد، موضوعات این چنینی را مطرح می کند.