نماینده مردم سبزوار در مجلس تأکید کرد: نباید مصوبه مجلس به گونه دیگری اجرا شود و نمایندگان معتقدند که مصوبه مجلس درباره کمک معیشتی به مردم باید عینا عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با تأکید بر ضرورت تغییر وضعیت استخدامی پرستاران، گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریعتر این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد و اگر نیاز به مجوز مجلس است این موضوع را به سرعت به مجلس ارائه کند تا وضعیت استخدامی پرستاران تعیین تکلیف شود.

وی متذکر شد: رئیس جمهور اخیرا گفته است که در کابینه وزیری نداریم که مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان باشد که بنده باید بگویم ما رئیس جمهوری که مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان باشد نداریم که اگر این گونه بود، قطعا وضع مردم بهتر از این بود و همه اعضای کابینه هم مدافع مردم می شدند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مجلس مبنی بر اعطای یارانه به مردم جهت تأمین کالاهای اساسی، گفت: آنچه در این زمینه دولت اجرا می کند، منطبق با مصوبه مجلس نیست، چرا که گروه هدف مصوبه مجلس و همچنین منابع مالی آن مشخص است.

عنابستانی تأکید کرد: نباید مصوبه مجلس به گونه دیگری اجرا شود و نمایندگان معتقدند که مصوبه مجلس درباره کمک معیشتی به مردم باید عینا عملیاتی شود.

وی خطاب به آذری جهرمی، گفت: شبکه تلفن همراه افتضاح است و شما باید بدانید که واگذاری آن به بخش خصوصی نافی وظایف شما نیست.