دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین راهکار واقعی موضوع فلسطین را مقاومت دانست و گفت: راه حل سیاسی فلسطین، برگزاری همه پرسی میان ساکنان اصیل فلسطینی اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی است و نه صهیونیسم.

به گزارش مرور نیوز، حسین امیر عبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: با توجه به شرایط سیاسی و امنیتی جبهه مقاومت در غرب آسیا، نیازمند ابتکار رسانه‌ای برای راه‌اندازی رادیو مقاومت بودیم.

امیر عبداللهیان افتتاح رادیو مقاومت را ابتکاری به‌جا و درخور تحسین از سوی سازمان صدا و سیما دانست و افزود: در منطقه ژئواستراتژیک غرب آسیا ترتیبات سیاسی و امنیتی که به جبهه مقاومت و یا محور مقاومت نام‌گرفته است نیاز به این ابتکار رسانه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه بی تردید صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه ندارند، تأکید کرد: امروز مقاومت، صهیونیست‌ها را در پشت دیوار‌های بتونی بلند «حبس» کرده و در آینده آن‌ها را «حذف» خواهد کرد.

امیرعبداللهیان راهکار واقعی موضوع فلسطین را مقاومت دانست و اظهار داشت: راه حل سیاسی فلسطین، برگزاری همه پرسی میان ساکنان اصیل فلسطینی اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی است و نه صهیونیسم.

سخنگوی ستاد سالگرد شهید سلیمانی همچنین خاطرنشان کرد: آغاز به کار رادیو مقاومت با یاد قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم، قهرمان امت اسلامی سردار سپهبد سلیمانی عزیز کلید خورد که یادش پر رهرو، ماندگار، مقاوم و شتابان است.