رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش ثابت کرد فقط در جنگ پناهگاه مردم نیست بلکه در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مقابله با انواع بیماری‌ها هم ارتش پناهگاه مردم است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش، از کادر درمان و کارکنان این بیمارستان تجلیل کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دیدار گفت: انتخاب سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها نسخه دوم فاطمه زهرا (س) به عنوان روز پرستار، احترام ویژه‌ای به این قشر شریف از جامعه است. جامعه پرستاری به دلیل نقش تعیین کننده‌ای که در تامین سلامت مردم داشته و دارد، در میان مردم از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

* جامعه پرستاری ما پیوسته در نقطه کانونی دعای مردم قرار دارد

وی افزود: جامعه پرستاری ما پیوسته در نقطه کانونی دعای مردم قرار دارد. هیچ سرمایه‌ای بالاتر از این نیست که دعای مردم پشت یک جمع یا جامعه‌ای باشد. مطمئن باشید که شما همیشه در نقطه کانونی دعای خوبان جامعه قرار دارید. ان شاءالله این دعا‌ها درباره شما‌ها مستجاب است. کادر درمان بیمارستان هاجر ارتش را سربلند کردند. سرکار خانم دکتر عزیز محمدی ارتش را سر بلند کردند. ایشان بانوی تحصیل کرده، متعهد و توانمند هستند که مدیریت عالی را در جامعه به نمایش گذاشتند. این بانوی بزرگور و همکارانشان دست ما را برای دفاع از بانوان متخصص و متعهد باز‌تر کردند. همه باید به وجود این بانو افتخار کنیم. وی ثابت کرد هرگاه مدیریتی به بانوان سپرده شود آن‌ها تعهد خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. توانمندی خانم دکتر عزیز محمدی بزرگوار یک طرف و روحیه جهادی ایشان طرف دیگر.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی ادامه داد: در موضوع کرونا ایشان و کادر درمانشان ذره‌ای کوتاه نیامدند. هر زمان اخبار را رصد می‌کردم، می‌دیدم که خانم دکتر وسط میدان مبارزه با کرونا هستند. هنوز کتاب ها، فیلم‌ها و مستند سازی‌ها کاملی از تلاش‌های جهادی ایشان و جامعه درمانی تهیه نشده است تا حماسه‌های خادمان صادق این ملت در حوزه پزشکی و پرستاری از بیماران کرونایی مشخص شود. امروز خدمت خانم دکتر عزیز محمدی در بیمارستان هاجر حاضر شدیم تا مراتب همدردی، احترام، تکریم و تجلیل خودمان را به مناسبت همسر شهیدشان جناب دکتر ابوالفضل محمد علیزاده اعلام نمائیم. کرونا نگذاشت که این رسالت خودمان را به خوبی انجام دهیم و آنطور که شایسته است از شهید تقدیر کنیم. معمولاً برای شهدا مراسم تکریم و تجلیل برگزار می‌کردیم، اما شرایط کرونایی باعث شد که نتوانتیم آن چنان که شایسته این شهید والامقام بود مراسمی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان اضافه کرد: مردم ما جهاد این بزرگواران را فراموش نمی‌کنند. قطعاً جهاد مقدس کادر درمانی ارتش در مقابله با کرونا فراموش شدنی نیست. ارتش ثابت کرد فقط در جنگ پناهگاه مردم نیست بلکه در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مقابله با انواع بیماری‌ها هم ارتش پناهگاه مردم است.