فرمانده کل ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده است.

به گزارش مرور نیوز، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از وضعیت و نحوه آموزش دانش‌آموزان دوره رزم مقدماتی آموزشگاه‌های نظامی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی زمینی و در جمع فرماندهان و دانش پژوهان طی سخنانی اظهار داشت: آینده کشور و ارتش متعلق به شما جوانان است.

وی با تأکید بر تأثیر بالای دیدارهای چهره به چهره توسط روحانیون و پیشکسوتان با کارکنان وظیفه افزود: تبیین و تشریح عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تحت عنوان دوره تئوری معارف جنگ، برای کارکنان وظیفه تأثیر بسزایی در ارائه تصویر چهره درخشان و ایثارگر ارتش دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه جبهه‌ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن، در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همواره در کنار ملت شریف ایران اسلامی و در خط مقدم بوده، امروز هم در مصاف با این بیماری مرموز و منحوس، توان و ظرفیت بهداشتی و درمانی خود را برای کمک به مردم عزیزمان پای کار آورده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: افرادی که آموزش‌های لازم را در این مرکز سپری می‌کنند غالباً نخبگان و آینده‌سازان کشور هستند. بنابراین لازم است از این موقعیت به خوبی استفاده شود تا نقش ارتش را در تمامی عرصه ها بشناسند.

امیر سرلشکر موسوی علاوه بر دیدار چهره به چهره با فرماندهان، کارکنان و دانش‌پژوهان، نحوه اقدامات بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های صادره در این زمینه را ارزیابی و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.